SERVISNE PROCEDURE ZA UREĐAJE U GARANTNOM ROKU (za veleprodajne kupce)
Za brendove LAICA, UNIDEN , Aqua Optima, SNOM , V-Tech, HEINNER, FRAM, Aprilla, KIWI
Pošiljite zahtev za slanje kurira na e-mail [email protected]
U zahtevu navedite adresu na kojoj kurir treba da preuzme servisni artikal i broj telefona osobe koja će predati pošiljku kuriru.
Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i kratak opis kvara.
Mi ćemo proslediti servisni artikal u servis i obavestiti vas o načinu na koji će reklamacija biti rešena.
Za brend PANASONIC
Pošaljite servisni artikal kurirskom službom AKS o trošku servisa na adresu
RCC Electronics, Šajkaška 21,11 000 Beograd ili
Kurirskom službom Dexpress o trošku servisa na adresu
BG Elektronik, Dunavska bb(iza Tempa),11 000 Beograd
Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i kratak opis kvara.
Servis će rešiti reklamaciju popravkom ili izdavanjem vaučera za zamenu uređaja koji prosleđujete nama radi razduženja.
Za brendove JVC i Kenwood
Pošiljite zahtev za slanje kurira na e-mail [email protected]
U zahtevu navedite adresu na kojoj kurir treba da preuzme servisni artikal i broj telefona osobe koja će predati pošiljku kuriru.
Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i kratak opis kvara.
Mi ćemo proslediti servisni artikal u servis SS Digit, Kraljice Marije 29,Beograd i obavestiti vas o načinu na koji će reklamacija biti rešena.
Za brend Sencor
Pošaljite servisni artikal kurirskom službom Dexpress o trošku servisa na adresu
Elektrowelt Servis,Bulevar Oslobođenja 299,Beograd.
Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i kratak opis kvara.
Servis će rešiti reklamaciju popravkom ili izdavanjem vaučera za zamenu uređaja koji prosleđujete nama radi razduženja.