SERVISNE PROCEDURE ZA UREĐAJE U GARANTNOM ROKU

Za brend UNIDEN

Pošiljite zahtev za slanje kurira na e-mail servis@flutto.rs

U zahtevu navedite adresu na kojoj kurir treba da preuzme servisni artikal i broj telefona osobe koja će predati pošiljku kuriru.

Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i  kratak opis kvara.

Mi ćemo proslediti servisni artikal u servis i obavestiti vas o načinu na koji će reklamacija biti rešena.

Za brend Panasonic

Pošaljite servisni artikal kurirskom službom AKS o trošku servisa na adresu

RCC Electronics,Šajkaška 21,11 000 Beograd       ili

Kurirskom službom Dexpress o trošku servisa na adresu

BG Elektronik,Dunavska bb(iza Tempa),11 000 Beograd

Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i  kratak opis kvara.

Servis će rešiti reklamaciju popravkom ili izdavanjem vaučera za zamenu uređaja koji prosleđujete nama radi razduženja.

Za brendove JVC i Kenwood

Pošiljite zahtev za slanje kurira na e-mail servis@flutto.rs

U zahtevu navedite adresu na kojoj kurir treba da preuzme servisni artikal i broj telefona osobe koja će predati pošiljku kuriru.

Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i  kratak opis kvara.

Mi ćemo proslediti servisni artikal u servis SS Digit,Kraljice Marije 29,Beograd i obavestiti vas o načinu na koji će reklamacija biti rešena.

Za brend Sencor

Pošaljite servisni artikal kurirskom službom Dexpress  o trošku servisa na adresu

Elektrowelt Servis,Bulevar Oslobođenja 299,Beograd.

Uz artikal koji reklamirate treba poslati garantni list,fiskalni račun kao i  kratak opis kvara.

Servis će rešiti reklamaciju popravkom ili izdavanjem vaučera za zamenu uređaja koji prosleđujete nama radi razduženja.